HELLO WORLD!

Please allow me to introduce myself, Mick Jagger moaned in sympathy for the devil. My intentions are less evil. I am, and always have been a creative person. I used to paint a lot, paintings and murals, until doctor Parkinson knocked on my door to tell me that my painting days might be over. I was 41 back then. I decided to start writing, something people around me apparantly have adviced me to do for ages. I am now 53 and some 3 years ago I had a DBS operation. DBS= Deep Brain Stimulation. So that comes down to brain surgery. It took some time, but besides writing, I paint, again! But the emphasis is on writing, for now. And since I am a huge fan of Douglas Adams, I named this blog after one of his books, with a small variation. Thank you for reading me, now and in the future.

With kind regards, Spark.


( NL)

HALLO WERELD!

Sta me toe om mij voor te stellen, kreunde Mick Jagger in sympathy for the devil. Mijn intenties zijn minder kwaadaardig. Ik ben en was altijd al een creatief persoon. Ik schilderde veel, schilderijen en muurschilderingen, totdat Dokter Parkinson op mijn deur klopte om te vertellen dat mijn schilderdagen wel eens voorbij zouden kunnen zijn. Ik was toen 41. Ik besloot om te gaan schrijven, iets wat mensen om mij heen mij blijkbaar al tijden geadviseerd hadden. Ik ben nu 53 en zo'n 3 jaar geleden onderging ik een DBS operatie. DBS= Deep Brain Stimulation. Dus dat komt neer op een hersenoperatie. Het kostte wat tijd, maar naast schrijven, schilder ik weer! Maar de nadruk ligt op schrijven, nu althans. En aangezien ik een enorme fan van Douglas Adams ben, heb ik deze blog vernoemd naar één van zijn boeken, met een kleine variatie. Dankjewel dat je me leest, nu en in de toekomst.

Met vriendelijke groet, Spark.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

The Lost Earth. Chapter 1.

My memory palace: entrance